טלפון: 03-7953317

מתאגדים ישיר
חברה לארגון בע"מ

כתובת: יהודה הלוי 75, תל אביב

©2019 by מתאגדים ישיר. Proudly created with Wix.com

הנחיות שימוש ב- DPM

 

איך נרשמים למערכת?

לרישום והתרשמות מהמערכת יש להיכנס לכתובת: www.YesSkipNo.co.il

לפתיחת ערוץ הידברות פרטי יש לשלוח בקשה לכתובת המייל: ravitme@mitagdim.co.il ולציין את הפרטים הבאים:

- מספר הטלפון הנייד של מנהל הערוץ

- מספר המשתתפים הצפוי בערוץ ההידברות

- מספר תשובות מינימאלי לקבלת תוצאה בעמוד התשובות (אחרי כמה תשובות של הצדדים ניתן יהיה לצפות בתוצאות בעמוד התשובות?)


מנהל הערוץ יוכל לשלוח הזמנה למשתתפים לפי הכמות שהוגדרה (אנחנו נסייע למתקשים):

- נכנסים לערוץ

- לוחצים על שם הערוץ בראש העמוד

- לוחצים על + Add a User

- מוסיפים את מספר הטלפון של המשתתף (קידומת המדינה- בישראל 972, מספר טלפון נייד וציון ארץ)

- לוחצים על OK  ואז שוב על סימן ה +

- כעת נשלח מסרון למשתתף החדש

להלן נוסח המסרון שיישלח (הלינק המצוין להרשמה הינו אישי עבור המשתמש):

Hi,

this is an invitation to join a Disputec-YesSkipNo chatbox. 

 Click here to join us:

https://www.yesskipno.co.il/invitation/38742216cf1c4b7d98fd42f697c76352

עם קבלת המסרון, יש ללחוץ על הלינק להירשם למערכת ע"י הזנת שם וכתובת מייל ואז יוכלו להשתתף בשיחה בערוץ.

שימו לב, המערכת מייצרת פרופילים אנונימיים (צירוף אותיות באנגלית) וזאת כדי לשמור על תקשורת מוגנת בין המשתתפים בערוץ.

בסיום ההרשמה תופיע רשימה של ערוצים פעילים במערכת- הערוץ שלכם הוא ערוץ פרטי, רק אתם יכולים לצפות בו. יתר הערוצים שמופיעים בעמוד הינם ערוצים ציבוריים.

יש לבחור את הערוץ שלך או אליו הוזמנת ולהיכנס אליו.

איך משתמשים בערוץ?

השימוש במערכת קל ופשוט, ממש כמו משחק!

כלל ראשון: משיבים על כל שאלה או טענה בלחיצה על המעוין:

כן- ירוק או לא- אדום או דלג- צהוב

לסיום מאשרים ב- Ok- כחול (כמו אנטר)

מתי מדלגים על שאלה?

כאשר השאלה לא מנוסחת כשאלת כן/לא (שאלה פתוחה)

או

כאשר אתם "אדישים" להחלטה בנוגע לנושא זה.


כלל שני ואחרון: ניתן להקליד טענה או שאלה שתשובתה היא כן או לא בהקשה על תיבת הטקסט בתחתית העמוד- עד 140 תווים – לא ניתן להקליד מעבר

אם יש לך טענות נוספות ניתן לרשות אותן בהמשך כשאלות/טענות קצרות- כל אחת עד 140 תווים.

אין מגבלה על מספר השאלות/טענות.

איפה ניתן לצפות בסיכום ההסכמות והמחלוקות?

סיכום ההסכמות והמחלוקות נמצא ב"עמוד התשובות". בכל שלב בתהליך ניתן להיכנס אליו בלחיצה על האייקון מימין למעלה.

בעמוד התשובות תוכלו לצפות בהסכמות שהצלחתם להשיג עד כה ובמחלוקות שנותרו:

- הסכמות תהיינה ברקע ירוק

- מחלוקות תהיינה ברקע אדום

- שאלות לא רלוונטיות תהיינה ברקע צהוב


שימו לב –התשובות של משתתפי הערוץ האחרים יופיעו בעמוד התשובות רק לשאלות שקיבלו את מספר התשובות המינימלי שנקבע בערוץ (ראה "איך נרשמים למערכת?" לעיל)

התשובה שלך מסומנת במעויין, אם התחרטת ניתן לשנות את התשובה בלחיצה על התשובה הרצויה כן/לא/דלג ולאשר ב – Ok- כחול.

התשובה המתוקנת שלך תשמר.

מעל כל שאלה בעמוד התשובות ניתן לראות מה עמדתם של החברים האחרים בערוץ (באופן אנונימי).

בהידברות של קבוצה רבת משתתפים הסכמה או אי הסכמה תיקבע ע"פ דעת הרוב- ממש כמו בדמוקרטיה :-)

 

איך פותרים את המחלוקות שנותרו?

המטרה היא להפוך את עמוד התשובות לירוק – הסכמות, הסכמות, הסכמות!
אם עדיין נותרו שאלות אדומות, נתחיל בפירוקן:
יש לבקש מהצד שהשיב "לא" מדוע השיב כך- טענות קצרות של עד 140 תווים- כל טענה בנפרד
יש להשיב על טענות אלו- שימו לב שהמחלוקת "הגדולה" פורקה לטענות קטנות וממוקדות והצטמצמה משמעותית. כאשר מחלוקת "גדולה" מפורקת למחלקות קטנות היא בדרך כלל הופכת לא רלוונטית ואז ניתן לשנות את התשובה לצהוב (לאחר הפירוק יש שאלות רלוונטיות יותר)
וכך ניתן לעבור על כל שאלה אדומה ולפרקה עד לקבלת עמוד ירוק.
דוגמא
השמש זורחת היום ב-5 ואני מתחילה להתרגש - במחלוקת
השמש זורחת היום ב-5 – הסכמה
אני מתחילה להתרגש – אין הסכמה
ברור שהשאלה הראשונה כבר לא רלוונטית ואפשר להפוך אותה לצהובה.

אם עדיין לא הגענו להסכמות?

לצערנו, לא תמיד מסכימים על הכל, אך המערכת הפיקה עבורכם מיפוי מדויק ומצומצם של הסכמות ומחלוקות, בנוסף ניתן לקבל סיוע מגורמים חיצוניים:

ניתן לצרף לתהליך בכל שלב- בורר/מגשר/עו"ד מטעמכם, בעתיד תוכלו לצרף באמצעות המערכת

ניתן לקבל החלטה (תשובה) של צוות המומחים שלנו (כרגע בתחום דיני עבודה):

- 1-5 שופטים בדימוס

- עו"ד המייצגים עובדים

- עו"ד המיצגים מעסיקים

- נציגי ארגון עובדים

- נציגי ארגון מעסיקים

- נציגי ועד עובדים

- מנהל כח אדם

- מומחה ביטוח לאומי ופנסיה


עלות תשובה היא 50 ₪ בלבד!