טלפון: 03-7953317

מתאגדים ישיר
חברה לארגון בע"מ

כתובת: יהודה הלוי 75, תל אביב

©2019 by מתאגדים ישיר. Proudly created with Wix.com

DPM- עורכי דין

Disputec Peace Maker

רקע

חברת מתאגדים ישיר פועלת ליצירת מודלים חדשניים לפתרון דילמות ומחלוקות.

לאחר כשנתיים של תכנון ופיתוח משיקה בימים אלה מתאגדים ישיר את DPM- Disputec Peace Maker.

DPM היא מערכת תקשורת אינטרנטית יחידה מסוגה, שנועדה לתקשורת בין צדדים ועורכי דין במחלוקת בשלב "קדם הסכסוך" במטרה לנהל מו"מ אפקטיבי ולמנוע מהמחלוקת להפוך לסכסוך.

המערכת מאפשרת לכל עורך דין להעניק ללקוחות שלו שירות נוסף במסגרתו הוא מציע ליווי של הלקוח בשלב מוקדם, שכיום בדרך כלל הם אינם פונים לייעוץ המשפטי ובכך מאפשר לעורך הדין להגדיל את הכנסותיו מהלקוח, ולחזק את הקשר והאמון עם הלקוח.

המערכת מאפשרת ליווי תהליך המו"מ, ההידברות לפני ובמהלך ההליך המשפטי באופן רציף, יעיל, ומוכוון הסכמות.

אם כן המערכת מאפשרת לכל עורך דין להעניק ללקוח ערך גדול בטרחה מינימלית. לפיכך מדובר בהזדמנות להגדיל את שכר הטרחה בפרק זמן נתון.

למי מיועדת המערכת

המערכת מיועדת לעורכי דין וללקוחותיהם שמעוניינים לפתור את הסכסוך ולא לקיימו כמדיניות.

המערכת מתאימה לכל סוגי המחלוקות והסכסוכים – קטנים וגדולים ובכל תחומי העיסוק המשפטי.

המערכת אינה מיועדת לצדדים שמעוניינים להיקלע לסכסוכים כדי לשלם את שכר הטרחה הכרוך בטיפול המשפטי בבית המשפט.

המערכת אינה מיועדת ללקוחות שמעוניינים לנהל סכסוכים כדי ללמד לקח את הצד השני או כדי לגרום

לו טרחה והוצאות עד שיתייאש.


תיאור המערכת

DPM היא מערכת אינטרנטית חדשנית ליישוב מחלוקות וסכסוכים אונליין.

המערכת מאפשרת תקשורת מוגנת ורציפה בין צדדים  במחלוקת.

לצורך התקשורת יכול כל עורך דין לפתוח ערוץ הידברות מול הצד השני (כמו שיחת ווצאפ).

בערוץ ההידברות יכול כל צד לפרט את טענותיו במשפטים קצרים (עד 140 תווים) ולהשיב רק - כן / לא / דלג.

השימוש במערכת הוכיח שהיא מגדילה את ההסכמות ומצמצמת ומדייקת את המחלוקות עד לפתרונן המלא.

ערוצי ההידברות של DPM  מתאימים לכל סוגי הסכסוכים בכל שלב ובכל נושא. הם מאפשרים כבר בשלב המחלוקת הראשונית מיפוי, דיוק וצמצום של הסכסוך.

תוצרי המערכת מתאימים גם לשלבים מתקדמים יותר של הסכסוך והם תואמים את אופן ניהול הסכסוך בדרך המסורתית בבית משפט.


הבעיות במצב הקיים ידועות

האתגר המרכזי העומד כיום בפני עורכי  הדין הוא איך לעשות יותר כסף בפחות זמן ולשמור על הלקוחות מרוצים.

כידוע, הליך בירור הסכסוכים במערכת המשפט הקיים הוא הליך מסורתי ומיושן.

למרות מגמת מערכת המשפט להפנות סכסוכים לגישור (לרבות במסגרת תקנות סדר הדין החדשות) אין כיום פתרון מובנה להליך זה והוא תלוי בנכונותם של הצדדים ובמיומנותם של המגשרים.

התקשורת בין צדדים לסכסוך בדרך כלל מועטה מדי, סבבי דיון מעטים וקצרים מונעים בירור יעיל של המחלוקות, העדר תהליך מובנה לתקשורת ויישוב סכסוך יוצר סכנה להידרדרות ומונע פתרון.

הליך משפטי עשוי אמנם לגרום ללקוח לשלם שכר טרחה גבוה אבל הוא נושא בחובו סיכון ליחסי עורך הדין – לקוח במקרה שעורך הדין גורר את הלקוח להליך מיותר או הליך שמסתיים בניגוד להערכת עורך הדין או בניגוד לציפיות הלקוח.

בכל הליך משפטי העלויות של הצדדים גבוהות והסיכון להפסד משמעותי (בייחוד כשבית המשפט אינו רואה את התיק עין בעין עם עורך הדין).

שביעות הרצון של הצדדים מפסקי הדין נמוכה: 50% יהיו תמיד מאוכזבים מההפסד וחלק מה-50% האחרים לא יהיו שבעי רצון גם מהניצחון ("בשביל זה חיכינו 3 שנים?!").


היתרונות בשימוש במערכת

המערכת מאפשרת לצדדים לטפל בסכסוכים בשלב מוקדם, לאתר את כוונותיו האמיתיות של הצד השני – האם הוא מעוניין לפתור את הסכסוך או לנהלו כמדיניות, היא מאפשרת לנהל את הסכסוך באופן יעיל ורציף.

השימוש במערכת יגרום לצדדים לקחת אחריות על התהליך ותוצאותיו.

המערכת מאפשרת לנהל את המשא ומתן באופן מובנה, מצמצמת את "אי ההבנות" ויוצרת מפה מפורטת ומדויקת של הסכסוך ומזקקת אותו למחלוקות האמיתיות.

הנחת המוצא של המערכת היא שככל שהערך שעורכי הדין יתנו ללקוחותיהם יהיה גבוה יותר (לרבות במניעת סכסוכים ופתרונם) כך התמורה עבור השירות תעלה והטרחה של עורך הדין תפחת.

השימוש של הלקוחות בערוץ הידברות יאפשר לעורך הדין להיות מעורב (בטרחה מינימלית) בשלבים מוקדמים יותר של המחלוקת, שאינם מטופלים היום.

אם כן - DPM מאפשרת לעורכי הדין לתת ללקוח שירות טוב יותר ולגבות שכר גבוה יותר עבור טרחה מועטה יותר.

לפתיחת ערוץ נסיוני, ללא עלות הקליקו על "לפתיחת ערוץ הדברות" ושלחו לנו מייל